BrandRegio Uden & Veghel

Kortsluiting veroorzaakt rookontwikkeling in woning Mariaheide

De brandweer werd maandagavond rond 19.15 opgeroepen voor een woningbrand aan de Pastoor van Haarenstraat in Mariaheide. Aan de achterzijde van de woning was kortsluiting ontstaan en dat veroorzaakte een behoorlijke rookontwikkeling in het pand. Van brand was echter geen sprake geweest. De waterwagen uit Uden was hiervoor ook opgeroepen maar was overbodig en keerde vrij snel terug naar de kazerne. Een elektriciteitsbedrijf is ter plaatse geweest. De brandweer heeft de woning geventileerd. Stichting Salvage heeft de schade opgenomen en de verzekeringsmaatschappij is in kennis gesteld.

Tags
Laat Meer Zien

112Journaal

112journaal verzorgt het 112 nieuws uit brabant waar alle hulpdiensten, zoals politie brandweer en ambulancedienst en het traumateam, bij betrokken zijn.

Gerelateerd Artikel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Back to top button
Close
Close

Ad Blocker Gedetecteerd

Schakel deze uit om verder te lezen