Nieuws

Peuk in prullenbak zet schuur in Uden in brand

Uden – Een peuk in een prullenbak heeft zondagmiddag rond 16.45 brand veroorzaakt in een schuur aan de Stalreep in Uden. De bewoner had naar eigen zeggen een peuk in een prullenbak gegooid. De pullenbak was in brand geraakt waarna deze oversloeg naar de schuur. De brandweer was snel ter plaatse en heeft de brand geblust. De schuur liep door de brand forse schade op.

Tags
Laat Meer Zien

112Journaal

112journaal verzorgt het 112 nieuws uit brabant waar alle hulpdiensten, zoals politie brandweer en ambulancedienst en het traumateam, bij betrokken zijn.

Gerelateerd Artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button
error: Afbeelding en teksten zijn beschermd
Close
Close

Ad Blocker Gedetecteerd

Schakel deze uit om verder te lezen