Nieuws

Vergeten frietpan zet woning in Veghel onder rook, woning onbewoonbaar

Veghel – Op de Snipdonk in Veghel is maandagavond 29 juni een woning onder rook komen staan door een vergeten frietpan. De bewoonster had een pan op het vuur staan en was op de bank in slaap gevallen. De brandweer was ter plaatse met een tankautospuit en een hoogwerker. De begane grond alsmede de verdieping kwam onder rook te staan. Met de hoogwerker is de verdieping geventileerd. De brand trok enorm veel bekijks vanuit de buurt. Voor zover bekend raakte niemand gewond. Stichting Salvage is ter plaatse om de schade te regelen. De woning is onbewoonbaar verklaard.

Tags
Laat Meer Zien

112Journaal

112journaal verzorgt het 112 nieuws uit brabant waar alle hulpdiensten, zoals politie brandweer en ambulancedienst en het traumateam, bij betrokken zijn.

Gerelateerd Artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button
error: Afbeelding en teksten zijn beschermd
Close
Close

Ad Blocker Gedetecteerd

Schakel deze uit om verder te lezen